Hei kaikki reposaarelaisten lasten vanhemmat.
Elokuussa pyöräytetään taas pitkän tauon jälkeen käyntiin Reposaaren VPK:n nuoriso-osasto, ja mahdollisesti myös varhaisnuoriso-osasto.
Nuoriso-osasto on 10-16 vuotialle nuorille suunnattu ja tämän jälkeen on mahdollista liittyä hälytysosastoon. Varhaisnuoria ovat 7-10 vuotiaat.
Harjoituspäivä näillä näkymin tulee olemaan tiistai. Nuoriso-osaston harjoitukset 18.00-20.00.
Mahdollisen varhais-osaston harjoitukset 17.00-18.00. Harjoitukset siis samana päivänä.
Lisätietoja/ilmottautumiset toimintaan allekirjoittaneelta :
vesa.aho@reposaarenvpk.com
Vesa Aho (0406623139/whatsapp)
